CansuAbinik Hamileliğinizin kaçıncı haftasında dip boyası yaptırdınız? Doktoruma henüz sormadım ama artık bu ay boyatmak istiyorum. İlk kızımda boyatmamıştım ama bunda boyayasım var😅 18+2 günlüğüz şuan. ☺️
Alisde CansuAbinik boyatabilirsiniz doktorunuza sorun ayni seyi soyler dip boyada bile bebege gecen birsey yok yani yok denecek kadar az miktar oda zaten bebegi etkilemiyormus yinede doktorunuza danışın burdaki insanlar doktor yaptir dese dahi güvenmeyip sorguluyolar siz doktorunuza sorun en iyisi 🌸
ceren-123 CansuAbinik 15.haftada boyattım doktorum izin verince kendimi aynada güzel görmek istedim boyattım 🫣
Ayazmom___ CansuAbinik 35 haftada boyattım sadece biraz daha bekleseniz daha iyi olur bence ne olur ne olmaz
Zeyneppcagliin Ben şuan 30. Haftadayım hiç boyatmadım. Bence riske atmayın derim. Birde benim saçım kızıl 🫣
CansuAbinik Alisde İlk bebeğim de boyatmamıştım çok rahatsız ediyordu beni. Şimdikinde boyatmak istiyorum yakında doktor randevum var bi soracağım🥹☺️
PinkBerryy Saçlarım sarı hamile kalmadan önce full dip boyalı geziyordum 21.haftadayım daha hiç boyamadım bebeğimden önemli değil