Mom1616 Kızlar adetim 2 gün var. Göğüs ağrısı ve çok sık idrara çıkma belirtileri olunca erken gebelik testi yapayım dedim. Testten 40 dk sonra çok silik bir çizgi çıktı. Sizce gebe miyim![ https://mutluresim.com/images/2024/09/27/ztmGOQ.jpg]
newmommmyy2 Mom1616 evet arkadaşında dediği gibi maalesef 40 dk sonra test okunmaz yanlış sonuç verir en iyisi kan vermeniz olucaktır hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🥰