Kızlar bugun randevum vardı bebeğim adet tarihime göre 27+4 doktorum 29 dedi şeker yükleme yaptı daha sonuç çıkmadı böyle olan varmiydi 2 hafta önden giden bı tehlike arz ediyor mu bebeğin kilosunu da söylemedi ama zayıf değil dedi normal mi yaşayan varmı yada bilgisi olan