Bi arkadaşım için sordum doktora 1 kere gitmiş henüz ve pek memnun kalmamış. Dişi de kötü olunca diş doktoru yazmış yine de emin olamıyor. Genel olarak doktorlar öneriyor mu önermiyor mu fikir almak için yazdım. Yarın kadın doğuma gidip soracak. Teşekkürler yorumunuz için.