Merhaba bebeğim kalp ameliyatı olalı 40 gün oldu Bebeğimde aşırı halsizlik var ve zor ağlıyor ağlasa da halsiz ağlıyor biraz uyku hali var Doktorlar sırtına vuruyor Ağlatmaya çalışıyor ağlamıyor mızmızlanıyor sadece Doktor Bugün pazartesi günü tomografi çekmeyi söyledi ne var Bakacağız dedi ama kalp dışında başka bir sıkıntısı var dedi ne olabilir korkmaya başladım tedavi edilir mi sebebi nedir halsiz olmasının vurulduğunda tepki vermemesinin