Tuba_sinan Kızlar merhaba, 25+3 hafta gebeyim bir kaç gündür bebiş hareketlerini pek hissetmiyorum. Doktorumda yıllık izinde sizde durumlar nasıl? Geçen hafta çok hareketliydi şimdi çok nadir hissediyorum
123sinem Tuba_sinan 25+2 haftalığız bizde arada çok hareketli oluyor arada da hiç hissetmiyorum keyfine göre hareket ediyor beyfendi biz isteyince değil de kendi isteyince tepki veriyor bize 😂
Rabiamina Tuba_sinan geceleri hareketleniyorlar. Sırt üstü yatın o zaman rahatsız olup tekme atıyorlar
BUSRAMSAMETM Gün içinde çok hareketliysenz uyuyordur çikolata veya su için o zaman çok hareket ediyor