Merhaba sat’a göre 7+5 haftalık hamileyim fakat arada kahverengi akıntılarım oluyordu. dün özel bir hastaneye gittim ve bana bebeğin kalp atışlarının duyulmadığını, bebeğin anne karnında öldüğü söylendi. sonra başka hastanelere de gittim fakat onlarda bir hafta beklememi, bebeğin 6+5 günlük gözüktüğünü, kalp atışlarını duymam için daha zamanım olduğunu ama düşüğe meğilli bir bebek olduğunu söylediler. sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? kesenin etrafında bir kanama dokusu oluştuğu söylendi bu da düşük tehditiymiş ve kanamam var. korkuyorum acıkcası.