tamamdanolmuss hiç bi belirtim yok açıkçası. Gecen hafta hastanede yattim o zaman da kültür almışlardı üreme olmadi. Hastaneden ciktiktan iki gün sonra pembe lekelenme oldu tekrar gittim bur gün gözlem altında tuttular o sira tekrar idrar kültürü aldilar onda görünmüş. Salı günü gidicem kontrole ama görüp biraz araştırınca içim içimi yedi. İnternette kalbi etkiler falan yaziyo iyice moralim bozuldu