Esrpl 28+3 29+2 de iki kere kahverengimsi kanama oldu ve 29+5 te lekelenme oldu. Herhangi bir sebep bulunamadı. Enfeksiyon yok, nst normal, ultrason normal dendi . Benzer durum yaşayıp gebeliği normal ilerleyen var mı?
Aylaa123 Esrpl aynısını geçen gün ebe arkadaşım söyledi bazen sebebiz kahverengi lekelenme olabilir yasarsan eğer doktora gittiğinde birşey çıkmazsa korkma diye sizinde büyük ihtimal öyle birşey olabiliyormus yani
Mery6619 Esrpl benim bi önceki gebeligimde 28.haftada kırmızı lekelenmem olmustu dr vajinal muayene yaptı rahimde yumusama var demişti
Marlaa Bir arkadaşım bebek 7 aylıkken kanama yaşadı sonraki süreci dinlenerek geçirdi ve şimdi bir kız çocuğu var . Her kanama kötü sonuçlanmıyor içinizi ferah tutun
Mery6619 Esrpl benim zaten erken doğum riskim vardı 17haftalikken hunileşme ve sancım çıkmıştı. Sonrasında hep progestan ve iğne kullandım. 28de kanamam olunca nst istedi dr 30+32de ciğer geliştirici yapıldı. Bebegim 33+6da doğdu ama kalp atışları yükseldi diye doğuma alındım.
Esrpl Mery6619 kalp atışları düşünce sanki alıyorlar ama yanlış mı biliyorum. Şuan bebeğiniz ve siz iyi misiniz?
Mery6619 Esrpl düşünce de alıyorlar sanırım bizim yükselmişti. Evet evet çok iyi 5yasinda şimdi ciğer geliştirici sayesinde 3gün kaldı küvezde sonrasında 2hafta emme refleksi artsın diye bekledik memeyi tam tutamadı enjektörle besledik ama sağlıklı