Elifff2112 Annebebek000 gecen ahfta 6+4 ile gormedim sadece bebege dair oarca oluşmuştu gec dollenmedir buyuk ihtimalle dediker şu an 7+3 haftaya gidicem kalp atışı icin
Nessee34 6+3 dün bebegı de kalp atışını da duyduk ama bazen geç dollenme sebebıyle geç gorulebılır endıselenmeyın
Annebebek000 Nessee34 bende ilk cocugumu 6+4 de gormusdum bunu gorurum diye tahmin ediyordum hayirlisi bakalim
Aydemir00 Normaldir benimde ilk gebeliğim 6 haftalıken kese vardı ama bebek göstermiyordu kendini doktorum 5 gün sonrasına tekrar çağırdı kontrol için bebeği gördük kalp atışını duyduk şuan 9 haftalığız sende görürsün inşallah bebeğini 🙏🏻🤍