TorunEzgi0803 Merhaba arkadaşlar bir oğlum var ismi Yağız Emir bir oğlum daha olacak erkek çocuğa isim bulmak zor gerčekten isim önerilerinizi bekliyorum 😊
ozlem-06atli TorunEzgi0803 Oğlumun ismi Göktuğ, ikinciye hamileyim. Henüz cinsiyet için küçük. Erkek olursa Bertuğ düşünüyorum. 😊
lilyum_ TorunEzgi0803 şuan cinsiyetini bilmiyorum ama eğer erkek olursa yusuf kaan koycam ya da yusuf ege ikisini de çok beğeniyorum. Fikir olsun size de 🤍
highlighter1010 TorunEzgi0803 Yavuz Selim olabilir Benim ilk oğlumun adı Yavuz Selim uyumlu olsun diye Yağız koyacağız galiba yanına uygun isim arıyoruz biz de :)
Htccndn Canım benim oğlumun ismi serbay siel olucak inşallah Allah nasip ederse düşünmek istersen eğer ☺️
TorunEzgi0803 Htccndn sağlıkla kucağına alırsın inşallah oğlunu 💕hem biraz yağıza uyumlu hemde anlamı güzel bişeyler düşünüyorum bakalım 🙂
TorunEzgi0803 ozlem-06atli Sağlıkla kucağına alırsın inşallah Göktuğ ismi güzel hoşuma gidiyor benim de 😊
TorunEzgi0803 lilyum_ Yusuf ismi çok güzel eşimin ismi olmasa kesin koyardım😄 Kaan ve Ege güzel ama 😊
lilyum_ TorunEzgi0803 o zaman kesinlikle yiğit ege ya da yiğit efe öneririm. Oğlunuzun ismine çok uygun🤍
Smilesra TorunEzgi0803 benmde ilki yağız efe ikinciye karar veremedim egemen veya yiğit ege yahut poyraz da çok güzel
HazelSeren TorunEzgi0803 vallahı aynı sorun bende de var ilk oğlum kerem şimdikine karan diyoruz ama önerilere açığız 😀