Kızlar hastaneye gittim 6+2 ama ultsynla baktı keseyi göremediii vajinal bakalım net cevap alalım dedi neyse baktı kese var ama içinde bebeği oluşturacak parçalar var dedi normalde nokta da olsa kesenin içinde görünmesi lazım değil mi 1 hafta sonra gel dedi ama kanaman olursa hemen gel dedi boş gebelik te düşük ne zaman oluyor kendiliğinden