BusrAsil2019 çok normal canım çünkü bebeklerimiz daha küçük haftası ilerledikçe hareketleri artacak ben uzandığımda sol tarafıma özellikle orada bi sertlik oluyor elimi koyduğumda pıt diye atıyor hissediyorum ama sürekli değil tabi dediğim gibi hafta ilerledikçe büyüdükçe kasları güçlendikçe asıl hareket o zaman başlayacak diye düşünüyorum