Papatyam2608 Ve ikinci deneme yarın çok heyecanlıyım inşallah bu sefer olur geçen transfer olduğunda evimde kayınvalidem vardı bu sefer yalnızım eşim yardımcı olacak inşallah bu sefer tutar cuma günü hürmetine bana dua edin kızlar
koza08 Papatyam2608 yaa 🤗 inşallah hayırlısı ile güzel haberler alın. Ben de adet bitimini bekliyorum nasipse bu ay transfer olacağım heyecanla bekliyorum. Sizi de çok iyi anlıyorum. İnşallah güzel haberler olsun bebişiniz size sımsıkı tutunsun 🤗❤️
Adus Papatyam2608 rabbim bu cuma akşamının yüzü suyu hürmetine yüzünü güldürsün inşallah , inşallah bebişin seninle olur ❤️
Flowers5454 Papatyam2608 inşallah hayırlısı ile güzel sonuçlar alın stres yapmayın bolca dinlenin işten kaçının kitap okumak ya da dizi izlemek iyi gelir ben öyle yapmıştım 🌸
Emnnur koza08 bende 2 transferim ilk oldu tuttu ve kaybettim şimdi 6 ay sonra tekrar transfer olucak ilaçlarıma başladım 🥺
koza08 Emnnur yaa çok üzüldüm. İnşallah bu sefer üzmeden kolaylıkla ve en güzel şekilde olsun. Ben de daha önce hamile kalıp kalp atışını duyamadan kaybetmiştim. İnşallah hepimiz için güzellikle olsun. İçimizdeki umutlar hep çiçek açsın 🤗🌸
Bbk88 Emnnur çok üzüldüm doktor peki birsey dedi mu sagliksiz vs ondan mı düşmüş yani.ne kadar sure sonra transfer icjn bekleniyor birdaha 6 ay mj canim
Emnnur Bbk88 düşmediki bebekler suyum geldi enfeksiyonum yüksek çıktı doğum yaptım bebekler yaşamadı şimdi 2 transfer olucam 6 ay ara vermiştim tekrar başladım işte ilaçlara