Damlanurkrdg Hanımlar dün akşam acilde açıklık muayenesi yapıldı açılmam yokmuş bu sabahtan beri geçmeyen karın ağrım var regl olmuşum gibi kahve rengi leke geliyor muayeneden kaynaklımıdır Doğumla alakalı mıdır bilginiz var mı
Hilalsari123 Damlanurkrdg bende 4 gün önce gece 1 gibi gittim 40 haftalıktım açıklık muayenesi yapıldı açıklık yok denip eve gönderildim gece 5 buçuk gibi regli sancısı ve kahverengi leke ile uyandım tekrar gittim tekrar bakıldı sabah 6 gibi yine açıklık yoktu eve geldim tekrar kasılma ve sancılarım olmaya başladı ikindi 4 gibi nst için gittiğim de 6 cm açıklıkla doğuma alındım
hayalim35 Damlanurkrdg çatı muayenesinden snra leke gelebiliyor nişan olup olmadığını lekenin kıvamından anlayabilirsn sümüksü yapışkan bi kıvamı oluyor genelde ağrılarını takip et gidip geliyor mu aralıkları ne kadar sürüyor gittikçe şiddetleniyor mu doğumu da tetiklemiş olabilir
Damlanurkrdg Aycicegi_ teşekkür ederim şuan için bebeğin hareketlerinde bi sıkıntı yok ağrımda aşırı rahatsız etmiyor evde ağrıların şiddetlenmesini beklemek istiyorum 😀
Damlanurkrdg hayalim35 teşekkür ederim şun bebeğin hareketlerinde bi sıkıntı yok ağrım da beni çok rahatsız etmiyor şiddetlenmesini evde beklemek istiyorum
Hilalsari123 Damlanurkrdg benim bebeğim iri bi bebek olduğu için doğumum 6 saat sürdü çok zor oldu umarım sizin öyle olmaz 🤲🙏