Limonlukek21 Kızlar doktor doğumun şubatın son haftası martın ilk haftası gibi söyledi Alışveriş yaptınız mı uzun kollu şeyler çok almak gerekir mi bilmiyorum mart ayında doğum yapmışlar bilgisi olanlar fikir verebilir mi Uzun kollu Zıbın mesela kaç tane almalıyım
Leylaaa_46 Limonlukek21 ilk doğduğunda uzun kollu olması lazım mart soğuk olur genelde 0 3 ay yeni doğan alırsın bir kaç takim . Hasta çıkışı vs olur mayısta havalar güzel olur sıcak olursa ona göre alırsın yoksa bir kaç uzun kollu altına tayt alırsın
Reyhan_19 Limonlukek21 hemen hemen aynı zamanlara denk geliyor doğumumuz şubat 28 ya da 3 Mart ama ben hiç bir şey almadım daha 😂
GulsenUlu Limonlukek21 ben henuz kiyafetlere baslamadim 🥲 ben 16+1′im simdi, buyuk esyalari elektronikleri once halledeyim diye dusundum. Sonra kiyafetlere bakacagim. Birkac yerden de kiyafet gelecek diye rahatim, onlar geldikten sonra eksik gorursem alacagim
Mervealya1992 Limonlukek21 ilk kızım mart doqumlu sımdıkı subag dogumlu olck mart dogumluda naptysam onu yapck cıtcıtlıları ben kısa kol terch ettmcnku ustune zaten altlı ustlu uzun kol giydircen bide battanıye falan cok sıcaga alıştırma uzun kol cıtcıtlı alma
9Busra9 Bende şubatın sonu genelde takımları uzun kollu aldım ama zıbınlar kısa kollu istanbulda hazirana kadar havalar serin oluyor bazen haziranda bile ğstümüze bir şey almadan çıkmıyoruz o yüzden ilk 3 ay alışverişim uzun kollu olcak 😊