Zuluss Ayysu benimde bazen düşüyor bayılacak gibi oluyorum benim tansiyon 6 4 düşüyor bir kaç saniye sonra düzeliyor
KurabiyeninAnnesi123 Ayysu büyük düşmüş cnm tuzlu birseyler ye yüksek olursa sknti düşük tansiyon önemli degil
Bendiyebiri_ Ayysu dikkat etmen lazım yine benim tansiyona göre seninki iyi benimki 2 3 leri gördüm ve bayılıp acilleri boyladim dikkat et derim tansiyonun yukselmesi kadar düşmeside önemlidir bilgin olsun
Nezahatozen Bende tansiyon düşüklüğünden muzdarıbim 9-5 dün 10 -4 8-5 hep böyle öyle halsiz ve uykum geliyor ki