Kızlar merhabalar geçen hafta cumartesi günü şiddetli kasık ağrısından hastanede yattım şuan 34+2yim hala ağrılarım devam ediyor birde bel ağrım başladı şiddetli bı şekilde 5 dakika da bir lavobaya gidiyorum erken beklenen bi bebek plesantam aşağıda rahim ağzını kapatıyor sizce hastaneye gitmelimiyim