Bugün 39+5iz. Kontrolümüz vardı. Doktor 40+1e randevu verdi tekrar bir bakalım suni sancı versek tutar mı ya da sezeryan mı planlayacağız karar verelim dedi. Sezeryan olmak istemiyorum. 2 hafta önce çatı muayenesinde rahim ağzı yumuşamış bir parmak da açılman var her şey iyi şu an demişti. Suni sancı tutmaması durumu yaşayan var mı sezeryana itiraz etmeli miyim sizce