Kızlar ben geçen beta 39 iki gün sonra 37 oldu kimyasalmış. Burda öğrendim kimyasal diye birşeyin olduğunu. Doktora gitmedim regl oldum normal her zaman olduğum gibi sadece biraz karnım belim fazla ağrıdı. Bugün de bitmek üzere gibi. Bitince kimyasaldan dolayı doktora gidip göstermeme gerek var mı? Yada kimyasal gebelik geçirenler siz n’aptınız ? Düşük gibi parça felan kalma ihtimali var mı?