Benim bebeğim geç döllenme ile oldu pcosum vardı. Her ay gecikince 3 4 gün falan testim negatif çıkıyordu
Doktorum 1 hafta gecikmenin normal olduğunu söylemişti. Bu bebek şans eseri oldu mucizem♡ 1 haftaya kadar bekle ben olmayacağını düşündüğüm için mide bulantilarim başladığında geç öğrendim onu.. 25 mart son adet tarihimdi benim 5 mayısta hamile olduğumu öğrenmiştim geç döllenme olduğu için 3 nisan gibi son adet tarihimi baz aldık. Yani biraz daha bekle istersen inşallah kavuşursun bebisine♡