Betul-57 İkinci kızıma hamileyim 19 haftalık 16 haftadan beri hareketleri hissediyorum ama çok hareketli gün için sayamadığım kadar fazla tekme hissediyorum normal mi bu kadar hareketli olması ve doğduğunda da bu kadar hareketli olma ihtimali nedir
miraninannesii Betul-57 benim oğlum karnında hiç hareket etmiyordu çok o yüzden doktora gitmiştim ama şimdi bir dkka yerinde durmuyor😂
Betul-57 eylulicten ilk kızım da dediğiniz gibi büyüdü bu da çok hareketli olursa diye korkuyorum şimdiden kendimi hazırlasam iyi olacak .sağlıkla gelsin gerisi boş demekten başka çare kalmadı 😁
Betul-57 Aslaninannesi_ sağlıkla gelsin bize erkek dediler 15 haftaya kadar ayrıntılı ultrasonda kız denildi hayırlısı
Betul-57 miraninannesii ilk kızımda çok hareketli değildi dediğiniz gibi bazen karnımda uzun süre hareket etmeyince korkuyordum zar zor uyandırıyordum ağladığımı hatırlıyorum bişey oldu kaç saattir hareket yok diye ☺️ ama şuan erkek çocuğundan eksik yanı yok görenler şok oluyor. Acaba anne karnında hareketli olunca doğunca duruluyorlqr mı diye umut etmeden duramadım şuan 😂
Aslaninannesi_ Betul-57 aaa o nasıl oluyor ya bana 11.hafta erkek dediler ama biz fetal dna yaptırmıştık ondan cinsiyetten eminiz yoksa bize de erken gelmişti haftası
Betul-57 Aslaninannesi_ özel hastane bi de devlet olsa tamam diyeceğim şimdi de içimde yine de bi şüphe var her gittiğim de sorarım artık cinsiyetini
Betul-57 Aslaninannesi_ iki farklı doktora da gittim ikisi de erkek dedi ayrıntılı da doçente gittik o koz bebeğimiz deyince şok olduk gerçekten garip.ama hissettim koz olduğunu ben kızıma bi kız kardeş istedim hep Allah gönlüme göre verdi şükür 🥹