asyasena35 Merhaba 14 senedir lamictal ilacı kullanıyorum hamileliğimin 9 haftasındayım sabah 200 mg akşam 200 mg kullanıyorum . Epilepsi hastası olan ve doğum yapan arkadaşlar hamileliğiniz ve doğumunuz nasıl geçti