Kızlarr 16. Haftadayım ve dün rahim ağzı uzunluğum 31 ölçüldü doktorum sınırda dedi ama ben çok korkuyorum 25in altına düşünce dikiş bile atılıyormuş 🥹 haftama göre kısa değil mi bebek büyüdükçe daha çok kısalır mı bilgisi olan yazabilir mi lütfen acaba başka bi doktora daha gidip ölçtürsem mi çok fazla düşünüyorum ve ağrılarım oluyor oda korkutuyor