Srsln_yagmur 5 gün kan testi verdim ve negatif çıktı dün de olmadığım için regl tekrardan test yapim dedim geç döllenme olur belki demişti doktorum erken gebelik testinde pozitif çıktı bugün kan vermeye gidicem sizce gebemeyim çok istiyorum çok heyecanlıyım
Srsln_yagmur orkidemm_ umarım öyleyimdir çok istiyorum gerçekten pcos hastasıyım pcos olmama rağmen regl gayet düzenliydi ilk kez bu kadar çok gecikti
orkidemm_ Srsln_yagmur benim de öyleydi çarşamba günü 53 ile öğrendim bakalım bugün artmış mı değerim benim de 1 hafta civarı gecikti