Melishera01 canım öyle düşünme bende yaptırmayı düşünmüyordum benim doktorum şöyle açıklama yaptı yanılma payı evet var ama doğruysa bile erkenden önlem almış oluruz dedi ki zaten orada bebeğin ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıyorlar anneden kan alıp tüm değerleri birleştirip öyle değerlendirme yapıyorlar 2li testi yaptırmazsan eğer 3lğ testi zorunlu bırakıyorlar ki o testin yanılma payı çok daha yüksek