Herkese günaydın anneler ben 34.3 günlük hamişim ve akşamdan biraz ufak ağrılarım oldu banyo gelen yaptım rahatladım ve egece gene ağrım oldu midem aşırı dercede yandı uyuymadım kalktım gezdim oturdum ve şimide sabah erkenden kalktım karnın sanki aşağıya düştü ve altımda baskı hisi hisediyorum bebegim sağ tarafıma toplanıyor böyle bir kaç saniye ağrı oluyor ve geciyor yatınca oturunca ağrılarım geciyor ama ayaga kaltıgımda baya bir ağrı oluyor karnımda ve alt tarafıma baskı hisediyorum bebğim acaba gelmek mi istiyor. Dahda makat pozisyonda ydı en son doktorum öyle demişti bit hafta önce ama şimdik ne durmda bilmrm ama anlıycanız çok ağrım oluyor akıntımda fazlalaşı karnıma sancı giriyor 34.3 günlük doğum yapıp bebeği iyi olan varmı annelerim küveze giriyormu tek sağlıklı olsunda miniğim en son 2100 kg di yaklaşık 8.9 gün önce