Byzz61 Kızlar bende pco var. Bi kaç kişide gördüm araştırdım herkes çok memnun kalmış. Benim adet düzensizliğim var 2 ay bile olmadığım oluyor yumurtalarım geç gelişiyor sizce kullanayım mı kullanıp iyi sonuç alan var mı
Betulceeblog Bu ara çok sık soruluyor inofolic ben kullandım ilk ayında sonuç aldım ama regl düzenlemesini bilemiyorum yumurtalıkları geliştiriyor
Betulceeblog Byzz61 Doktorum önerdi bana inofolic combi hp mavi kutu sabah akşam olmak üzere günde 2 kez kullandım 12 saat arayla. O ay hamile kaldım fakat düşük yaptım bu ayda tekrar başladım kullanmaya aynı sonuç alacak mıyım bakalım
Byzz61 Betulceeblog inşallah alırsınız..peki yumurtlamanızı takip ettiniz mi ilişki süreniz nasıldı bizde çok istiyoruz da
Betulceeblog Melisafurkann 2 kez kullandım iki kullanımımda da gebe kaldım fakat sağlıklı ilerlemedi benimki