Daha öncesinden prog Están kullanmıştım ama bu çok değişik bir şey normalde suyla ıslatıyoruz diyor ama suyuyla atlatsam eriyecek gibi ıslatmadan yerleştiriyorum ve akıntısı çok çıkıyor beni aşırı derecede rahatsız ediyor yanma ve batma gibi şikayetlerim de var kullanıp da iyi gelen oldu mu 14 tablet benimki