Evet arkadaşlar, geçmiyor günler diye diye ben de sonuna geldim 😂 Bugün son kontrolüme girip, büyük ihtimalle yarın sabah planlı normal doğum ile doğuracağım. Yarın tam 40+0 oluyorum. 40′tan sonra normalde %1 olan kaybetme riski, bekledikçe 10 kat artıyor dedi doktorum. Hem bu riske gerek yok, hem de zaten açıklığım da var 2.5 cm. Belki açılmıştır biraz daha bilmiyorum ama en son bu şekildeydi salı günü. Bu arada nerdeyse sorunsuz bir hamilelik geçirmiş biriyim. Yine de risk almak istemiyorum, ilk hamileliğim 💙
Son detayları bugünkü kontrolümden sonra yine yazarım ama şöyle ki: Amniyotomi dediğimiz olayla yani su kesesinin elle müdahaleyle kesilmesi ile doğum başlatılacak. 4 cm’den sonra epidural takılacak. 2-2.5 cm daha açılana kadar sağlam sancı çekeceğim yani. Epidural sancıları bitirmiyor, sadece azaltıyor. Bitmesi için his olmaması lazım spinal gibi. Yoksa doğururken itemeyiz. Sadece daha katlanır hale getirecek sancıları 🥲🫠 Tabi umarım katlanabilirim 🙈🙏🏻