Ozlemmmmm ben de doğumdan sonra bu konuda çok zorlanmıştım. Dikişlerden daha çok yormuştu beni. Pamuğa zeytinyağı koyup o bölgeye koymak rahatlatıyordu saat başı değiştiriyordum. Bir de ılık suya oturmak iyi gelmişti ama dikişiniz varsa ılık suya oturmanızı tavsiye etmem iyileşme sürecini olumsuz etkileyebiliyor benim öyle oldu dikişlerim gerekenden erken düştü maalesef. Bu kadar rahatsız ediyorsa muhtemelen uç vermiştir o uçlar patladığında rahatlıyorsunuz. Zeytinyağı o anlamda fayda sağlıyor. Yakma vs de yapılıyor diye biliyorum ama ben yaptırmamıştım 10 gün sonra falan geçmişlerdi. Doktorunuza danışabilirsiniz o konuda.