Bhrbhr perinatolog öyle dedi kan akışında azalma var böyle durumlarda 37. Haftada sezeryan öneriyorum dedi. Ama ben özele de gidiyorum ayın 27 sinde randevum. perinatolog devlet hastanesinde. Devletteki kadın Doğum dr bi karar ver artık ya özele ya buraya dedi 😬. Ben özeli seçeceğim tabiki doğumu özelde yapmak istiyorum inşllh normal doğum yapabilirim sezeryan istemiyorum açıkçası mecbur değilsem