Deletedmom_116
Gerçekten arkadaş sandım yılan çıktı ahhssjs şimdi ben biri ile kavga etdim o zamanda o kıza yazdım ismi lazım değil.Neyse dert yandım ona.Oda Haklısın bende yazmicam falan dedi.Kizla baristim hal etdik bu geldi benimle konusmuyor.Gitdi o kıza yazıyor işte burda herkes farklı arkandan konuşup yüzüne guluyorlar.Bende dedim ki canım biz hal etdik oldu bitdi.Valla çok tehlikeli başta çoğu güvenilir gözüküyor ama yılan yılan😂😂😂😂🤣Birazda o yüzden sildim onun yüzünden çok kırıldım pişman oldum veda etdigime kendine bebeğe iyi bak banada dua et dedim bir daha bana yazma dedi🤣😂😂🤣