gezginanne_ ilooo merhaba ,ulaşım numaraları var mı acaba?internetten birkaç numara buldum ama ulaşmadım.Bende yaptırmak istiyorum
Tazeanneveminikleri ilooo biz de eurofins firmasına yaptırdık. İlgileri, direkt olarak yardımcı olmaları çok iyiydi. Bugün, yarın sonucumuz çıkacak sanırım. Merakla bekliyoruz. İnşallah hepimiz güzel haberler alırız 💐💐
Leylimselin gezginanne_ gezginanne_ hangi şehirdesin her şehrin yetkilisi farklı ama genel merkez istanbul altunizade orayı arayıp bilgi alabilirsin açmıyorlar mı
Sushimmm gezginanne_ yerleri istanbul üsküdarda bana hemşiresi kan almak için geldi cumartesi günü doktorumun tavsiyesiyle buldum Şule hanım ilgilendi benimle numarası 0530 153 73 39
ilooo Tazeanneveminikleri merhaba benim pazartesi ulaştı fransaya inşallah çıkar yakın zamanda hayırlı sonuçlar ile
Leylimselin @Tazeanneveminikleri merhaba ben de 30 Eylül de kan verdim inşallah güzel sonuçlar alırız hep beraber☺️ sonuçlar kan verildiği günden itibaren mi 10 gün içinde çıkıyor yoksa parise ulaştıktan sonra mı bilginiz var mı?
Tazeanneveminikleri Leylimselin biz de 26 eylülde verdik benim bildiğim verdikten sonraki günden itibaren iş günü baz alınarak yani cumartesi pazar hariç 10 gün içinde çıkıyor demişti. İnşallah hepimiz güzel haberler alırız 🥹🥰
Gul78 ilooo Bana 10. Günde yetersiz örnek diyerek tekrar aldılar sonrasında acil gönderdiler 6 gün oldu hala bekliyorum 😞umarım sizinki yeterli olmuştur sizin de erken haftalarda verdiğinizi hatırlıyorum
Tazeanneveminikleri ilooo biz de bekliyoruz bugün yüksek ihtimalle olmazsa pazartesi çıkacakmış 🥹 inşallah güzel sonuçlar alalım
Gul78 ilooo Ben de 10+3 te vermiştim böyle bi durumla karşılaştım. Sonuç çıkınca bize de haber verin 🌸
ilooo Tazeanneveminikleri ben az önce mesaj attım henüz çıkmamış gelince bilgilendireceğim dediler inşallah hayırlı sonuçlar alalım
Tazeanneveminikleri ilooo inşallah inşallah canım bize genelde 5ten sonra geliyor demişlerdi sonuçlar için ama bilmiyorum belki şehir şehir vs farklıdır
Fatma-K ilooo ben de bu firmaya yaptırdım 6. Gün sonuç geldi çok şükür temiz geldi🧿🤲🏻 inşallah sizin de öyle gelir 🙏🏻
ilooo Fatma-K inşallah canım çok teşekkürler cinsiyet bize söylenmiyor değil mi çünkü ufak bi parti yapıcaz
Tazeanneveminikleri ilooo yok saat 5ten sonra sisteme çıkan sonuçlar düşüyor demişti beyefendi. Saat kaçta düşerse düşsün ararım demişti. Biz de 5ten sonra beklemedeyiz hep 🥹