emirtimr1 merhaba oğlum emmiyor sağım yapmaktan yara oldu göğüslerim ama şuanda da taş gibiler geceden bu yana taş gibi oldular ne yapmalıyım boşaltmak için sağamıyorum maalesef.. göğüs ucunda ki kahverengi kısımın derisi bile kalktı düşünün önerilere açığım
Alisde emirtimr1 elle sagim yapabilirsin ama maalesef dayanip sagma makinesiyle sagman lazim çünkü mastit olmussun eger goguslerini.bosaltmazsan sagmazsan ateşlenme ve sıtmaya kadar gider durumun cok zor biliyorum.cok. berbat bir aci gogus yarasi ama.dayan ve bi sekilde sag goguslerini 😔
Hulo2105 emirtimr1 ben manuel almıştım hiç yara olmadı. Dün 2. Kez mastit oldum şu an sağsam da sol memem acıyor Ve ateşim 38 Gece elle boşalttım ama anlık rahatlattı. Tek çare sağman canım
Gizm6 emirtimr1 bir siseye sicak su doldurup ince havluya sarın koltuk altinizdan gogsunuze dogru koyun süt kanallariniz acilsin tikandikca ates ve agri yapiyor emziremiyorsanız sağmaniź gerekecek maalesef elle sağim deneyin
emirtimr1 Alisde gerçekten çok zor sağma makinesi yüzünden oldu bir yandan da oğlumu emzirmeye çalışıyorum tutmuyor elle denemedim hiç şuan çok sızlıyorlar sıcak duş dediler ama ne kadar faydası olur bilmiyorum..
Alisde emirtimr1 sicak dus ve sicak utulu havlu koyabilirsin ama gerçekten gogsunu bosaltmadan imkansiz rahatlaman cunku bende yaşadım anca antibiyotik kullanman lazim onuda kullanamazsin zaten emziriyosun allah yardimcin olsun 🙏
ASE6154 emirtimr1 ben öyle olunca duş alıyorum sıcK suyla masaj yapıyorum zaten çıkınca kendi akmaya başlıyor
EsraOzsusam emirtimr1 yukardan uca doğru masajla sütü indirceksin ve sağcsksın. Cok sert oldugu ve tıkandığı için bebeğin ememiyordur. Maalesef yaralar oluyor ama 1 ay terbiye oluyor:( dayanmak zorundasın :((
Elffsrht emirtimr1 merhaba üzerinden cok zaman gecmiş ama benimde sağmaktan etrafındaki kısımların derisi soyuldu.ne kadar sürede iyileştiniz ne kullandınız acaba.
emirtimr1 Elffsrht merhaba bebeğimi emzirdikten veya sağım yaptıktan sonra göğsümün yara yerlerine sütümü sürüp 15 dakika açıl bıraktım havalandırdım arından göğsüme garmastan pomat kullandım 3 4 güne toparladım
Elffsrht emirtimr1 cok saolun cevap için bende fito krem kullandım 2 günde toparladı.bide sağma makinasının başkığının boyutunu değiştirdim.gerci siz hala sağıyormusunuz bilmiyorum ama