Mrvsmt2502 ne kadar ihtimal olduğunu bilsemde ilk öğrenince bende kabullenemedim hatta ağladım nasıl yapıcam diye sonra ağladığım için ağladım çünkü 1. Sinde daha mutluluk vardı heycan vardı daha farkldı 2. Yi sanki istemiyorum gibi oldu kendime kızdım neden bunda böyle tepki verdim faln diye ama alışınca bambaşka tabii şimdi bir şey olsa çok üzülürüm dün dokta gittim başta kalp atışını görmüyorum dedi bi an çok üzüldüm sonra denedi baktı bidaha gördüm dedi 10 çocugunda olsa aynı olucakmış bunu anlıyorsun