Doktorum bana bugün estrofem verdi bir de klomen bugün adetimin 2. Günü pazartesi günü yani adetimin 5. Günü bu iki ilaca başlıyıcam sonra 7 sinde doktor kontrolüne gidicem doktorum 7 sine kadar birliktelik olmasın dedi yumurta büyüklüğüne göre iğne olucam , aranızda bu ilaçları kullanan var mı , ben bu aydan aşırı ümitliyim kalbimde ayrı bir ferahlık var