bendeanneoluyorum Bel ağrılarından öldüm 38+1 ı’m doğurmak istiyorum oğluma sağ salim kavuşmak istiyorum insan hiç görnediği birini nasıl özler kızlar ben oğluşumu özledim
Esrabyndr bendeanneoluyorum ahahhaa şuan bende aynı durumdayım karnım ve özellikle belim çok kötü ağrıyor artık kavuşmak istiyorum 😏 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️🤗