ZuZuM_22 Selam kızlar kaç gündür adet sancısı gibi sancım var belim bile ağrıyor mide bulantım da artmaya başladı koku götürmeye tamülüm yok nerdeyse test yapdım. Bu sabah hayalet bi cizgi çıkdı sizce hamilelik varmı ??
Erkekannisi2 ZuZuM_22 inşAllah hayırlı haberler alırsın ama ben gordum bazen yoksa hc cıkmıyor , hanı bazıları kuruma cizgisi dıyor yoksa o bile cıkmıyor canım benim yaptıgım tum testlerde oyledyı
Pamiramsi Ben göremedim 🥹 adetinize kaç gün var ? Bu silikleri çok çok gören biri olarak söylüyorum hayali diye boşuma demiyoruz. Lütfen net bir çizgi görene kadar umutlanmayın bakın ben çok üzüldüm bunlar yüzünden 🤲🏻 Allah gönlünüze göre verir inşallah
ZuZuM_22 Pamiramsi beklicem doğru söylüyorsunuz inşallah yanılmam sizinde inşallah🙏🏻❤️❤️teşekkür ederim
ZuZuM_22 Erkekannisi2 benim de ilk gebeliyimde böyle öyrendim çıkmışdı o yüzden umutluyum var diye inşallah hayirlisiyla 🙏🏻❤️❤️
melissannesi ZuZuM_22 canım kuruma çizgisimi bu yoksa ilk beş dakikada gördüğün çizgimi Çok hayali duruyo bence biraz bekle ve tekrarla testini
umut0808 ZuZuM_22 dogumdan sonra 2 ay gebelik testi silik çıkar, siz bunu anca tekrar edin koyulaşırsa ciddiye alın