Mrsacar pinaarrylmz valla özellikle ilk doğduğu andan itibaren kullanmaya çalışın çok hassas çünkü ve dopar doğmaz poposunu bezle kapatıyoruz çiş kaka çocuğun cildiyle temas ediyor sadece silmek değil pişik önleyici kremlerle bakımda yapmalıyız diye düşünüyorum ki kızımda öyle ysptım hiçte pişman değilim 2 yaşında şuan ve toplasak 10 kere pişik olmadı 🥰🧿
SanBMom Ben koydum çünkü aşırı hassaslar sadece 1 kere sürmemiştim ve hemen kızardı çocuğum o sebeple götür ve kullan riske atma derim
1Ali Bende ne olur ne olmaz diye koydum çok yer kaplayan bir şeyde değil sonuçta, kullanılmazsa geri getiririz en kötü
Enfal_06 pinaarrylmz ben özelde doğum yaptim Bepanthol pişik kremi bırakmışlardi bi tüp ve ıslak mendil pişik kremini kullandık ama ıslak mendil kullanmadık bebek pamuğunu ıslatıp kullanmıştım