Innerglow Kızlar benim yumurtlama 25 indeydi reglime 12 13 gün var 9 Ekim gözüküyor belirti ne zaman olur ne zaman test yapmalıyım ikinci çocuğumuzu istiyoruz Allah isteyen herkese verir inşallah
Asi_07 Innerglow reglimden bir hafta önce belirtilerim basladı benim (göğüs hassasiyeti kasıklarda ağrı ve kramp baş dönmesi) erken gebelik testi yaptım o şekilde öğrendim Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Gokturkmom_ Innerglow Reglin öncesinde geçmeyen kasık ağrım vardı, şüphelenince yaptım erken gebelik testi ile 4 gün kala öğrendim
Nesli01- Innerglow ben bata 11 gün kala 9 gün kala ve 7 gün kala kan testi yaptırdım ama sıfırdı değeriö ama kesim gebe gibi hissediyorum inancım tam sadece bi kaç gündür karnımda bir şeyler oluyor hissediyorum bakaım daha 6 gün var reglime
Gokturkmom_ Innerglow işte daha Reglin geçmeden önce 5 6 gün öncesi falandı başka hiç bi belirtim yoktu
anneolucam Asi_07 bende test yapmak istiyorum 5 günüm kaldı ama cesaret edemiyorum kahvaltıdan sonra ufak bulantılarım oldu kaç gündürde kasıklarımda ağrı var yapasım gelmiyor hevesim kıralacak diye
Emn08 Benim de reglime 13 gün var daha ama sağ kaşığımdan ayağıma doğru kramp gibi bir sancı var bu bir belirti mi ?
anneolucam Emn08 yerleşme ağrısı döllenme ağrısı bilmem ne ağrısı gerçekten beklemek çok zor Allah kucağımızı boş bırakmasııın😭