Asli98- merhaba bende de lansinoh elektrikli şarj pompası var çok memnundum aldığımda. Şuan arkadaşım şarjlı olan modeli kullanıyor o kadar hoşuma gitti ki çok pratik kabloya bağlı kalmıyorsunuz işlerinizi bile yaparken kendiliğinden sağım yapıyor ve çekim gücü bizimkilerle aynı… ben olsam hiç düşünmeden onu alırdım fikir olsun size 🌸