Ben doktoruma lazer için sorduğumda bir sıkıntı yok yapabilirsin demişti ayda söylemedi şu ayda yapabilirsin diye şuanlık yasağım yok bazı yerlerde gördüm ağda da zararlıymış neyse ben bacak koltuk altı kol düşünüyorum yapan varmı böyle bir yerde okudum zarar verecek olsa organlarımıza zarar verir diye vallahi tereddütte kaldım