Tugcecimbisn Tutaste_ çarşamba günü doktorum dedi bana bebek yerleşmiş karnın aşağıya inmiş diye bende o zaman doğuruyor muyum dedim hayır inince ortalama 3 hafta sürer dedi
Tutaste_ Tugcecimbisn hee valla içim rahatladı bana biri demedne ben anladım asahı ınmıs birazda annemde geldi smdi oda diyince. Doktorda son kontrolde rahşm agzına bakınca bı duraksadı hiç yapmaz aslınd oyle bişey. Bişey demedi ama erken doğum riskin yok dedi ama belli olmaz tabi bu işler hiç
Nes7616 35+5 te gittiğimde kanala yerleşmişti ve epey aşağıda karnım midem kısmı bomboş eğer 3 hafta sürerse 38+5 gibi doğururum Şuan 37+1 hadi hayırlısı ama aşırı düşüyor anlaşılıyor düştüğü
Tutaste_ Nes7616 allah allah benimde midemin orası ayaga kalkınca boş gibi ama oturunca bakıyorum dolu🤷
Nes7616 tamamdanolmuss evet yandan atın bide elinizi koyun üstüne bastırın boşluk var rahatça koyuyosunuz bebeğe değmiyor oluyor