Melike2535 beta degerin henüz heni gebelik olusmaya basladi anlamina geliyor.Kimyasal gebelik gecirmissen beta degerin normal degerlerde yukselmesini takip edeceksin. Doktor sağlıklı oldugunu degerlendirirse düşük onleyici verir. Kimyasalda bebek yoktur. Son zamnada postlarini gördüm stres yapmasan cok iyi olur stresten de gebelik olusmaz. Sakin olup badka seylerle mesgul ol canim insallah en kısa surede seninde gönlüne gore olur.