Hayal-umut Meraba hanımlar Dr.Zekai Tahir Hastanesinde yakın zaman da doğum yapan yada özel oda fiyatlarını ve refekatci kalınır mj kalınmaz mj bu konu da bilgisi olan var mı
GozdeCemre Hayal-umut refakatçı kalıyor En son geçen sene 90 tl ydi şimdi ne kadar bilmiyorum ama o gün doğum yaptığın gün kiralayabiliyrsun o da şansına odalar boşsa veriyorlar önceden ayarlanmıyor
Aselim06 Hayal-umut canım bende orada Doğum yapıcam geçen sorduk özel oda yok dediler çok üzüldüm belki bilerek söylemişlerdir sadece 2 kişilik odalar varmış ondada şansa boş olursa veriyorlarmış
petitehatunn Hayal-umut erkek refakatçi kalamıyor canım. Bir de özel oda o gün boşsa veya tanıdığı olan biri önceden ayırmamışsa ancak o zaman ayarlanabiliyor. Ve inan bu neredeyse imkansız
GozdeCemre Hayal-umut onu bilmiyorum canım ama eşinde girebiliyor odaya koridor hep ameliyatlı kadın dolduğu için erkek ne kadar kalabilir bilmiyorum
Hayal-umut petitehatunn çok saçma bnce ya insan zaten can havliyle orda bidw o anda nasıl ilgilenecek çocukla
Hayal-umut petitehatunn Bn ankarada gördüm cnm böle bişeyi yazık bence . Tam hastane kendince haklıdır da hastalarda yazik
Denisss Hayal-umut bende bir tek ankarada gordum erkek refakatci alinmiyo tamam buna eyvallahta insan anne abla teyze bisey istiyor yaninda oda yok degisik burasi
Hayal-umut Denisss aynen cnm ya allah yardımcımız olsun inşallah iyi insanlara denk geliriz de bi sknti yaşamayız orda