bsra16 evet normal doğum yaptım normal doğuma teşvik eden bi doktor kendisi tanser beydi doktorumuz. Ben serklajlıydım. Başka bir doktora gidiyordum önceden 2022’de ikiz kızlarıma hamileydim rahim yetmezliği sebebiyle kaybettim. Çok ağırdı yaşadıklarım doktor arayışına girmiştim karşıma tanser bey çıktı. Yaşadığım şeyleri anlattım kendisine beni çok güzel bilgilendirdi muayene etti kafamda hiçbir soru işareti kalmamıştı. Hemen telefon numarasını vermişti. Gebe kaldığımda Önlem amaçlı rahmime tanser bey dikiş atmıştı. Riskli bir gebelik olmama rağmen süreci çok güzel ilerletti. Çok memnun kalacağına eminim canım 🥰