Merhaba kızlar ben pcosluyum normalde yumurtam kendisi çatlamaz çok tembel yumurtalarım bu ay tedavi gördüm daha önce bikere aşılama da oldum bu sadece femara kullandım 1 tane yumurtam gelişmişti 1. Kontrolümde 16 mm olmuştu ikinci kontrolümde yani ayın 24 ünde Salı günü yumurta kendiliğinden çatlamış ve o sabahta ani kasık ağrısıyla gittim resmen yıkıldım yere doktora çıktığımda yumurtam çatlamıştı salı gününden beri kasık ağrım geçmedi hala 24 ü sabahı da değerlendirdik akşamı da ertesi günü de aynı durumu yaşayan oldumu lütfen cevaplarsanız çok mutlu olurum 🙏