Kızlar merhaba, 5 . Aydan beri mide yanması, hazımsızlık ve midemin ağzıma geliyor gibi olmasından çok çekiyorum 7.ayima geldim bir ilaç almayayım diye demedim de doktora ilaç yazın diye ama son raddesindeyimm
Bunları çeken var mı benim korkum gebelikten sonra da kalıcı olur mu geçmezse diye kolay kolay çünkü hem geçen hem gündüzum zehir oluyor