Zeliha1_ Çok şükür dün oğlumu kucagıma aldım kızlar normal doğum ile dikiş dıkerken oraya kan mk ne toplanmıs şiş duruyor baya başına gelen var mı?
Busaltun Zeliha1_ ödem yapmış olabilir ben kurşun suyu kullandım her gün temizledim kurşun suyu ve buz kalıbı kullandım ödem olduğu için bi doktoruna sor istersen benimde normal doğum ama dikiş sürecim çok zorluydu ondan oldu
Lavin___ Varis olabilir mi ben henüz doğum yapmadım ama hamileliğimin 7. ayından beri sağ dudakta varis oluştu 9 aylık oldum şişlik daha da arttı